The demanding French public waited for the band's third album, to be a triumph for Skunk Anansie. This album, the last before the separation in 2001, is even more atypical as Paranoid & Sunburnt or Stoosh, his valiant predecessors. Where Skunk Anansie has hitherto concentrated on a heavy fusion, punk, funk, rap, already personal and ambitious, a step was taken with Post Orgasmic Chill. Skunk Anansie allows himself squarely to invent a kind of heavy dub, trip hop punk short, a magic potion. guitars, hoots demented (Deborah), metal orgasm, strychnine in ecstasy, Post Orgasmic Chill is an experience, an album of fire and lava. 'On My Hotel T.V. is a rant as he is rarely given to hear, most of the hardcore rap resembles bluettes face as such. 'We Do not Need Who You Think You Are' is a plea for respect for difference, but an advocacy manner Skin, kind headbutt and no quarter. 'Good Things Do not Always Come to You' is dub metal, a large low as stretched as extension.
L'exigeant public français a attendu le troisième album du groupe, pour faire un triomphe à Skunk Anansie. Cet album, le dernier avant la séparation en 2001, est encore plus atypique que Paranoid & Sunburnt ou Stoosh, ses valeureux prédécesseurs. Là où Skunk Anansie s'est jusqu'alors concentré sur une fusion heavy, punk, funk, rap, déjà personnelle et ambitieuse, une étape est franchie avec Post Orgasmic Chill. Skunk Anansie se permet carrément d'inventer une sorte de heavy dub, de trip hop punk, bref une potion magique. Guitares saturées, hululements déments (Deborah), orgasme de métal, strychnine dans l'ecstasy, Post Orgasmic Chill est une vraie expérience, un album de feu et de lave. 'On My Hotel T.V. ' est un brûlot comme il est rarement donné d'en entendre, la majeure partie du rap hardcore ressemble à des bluettes face à ce titre. 'We Don't Need Who You Think You Are' est un plaidoyer pour le respect de la différence, mais un plaidoyer façon Skin, genre coup de boule et pas de quartier. 'Good Things Don't Always Come to You' est du métal dub, une grosse basse étirée comme le titre à rallonge.
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